آرشیو اخبار صفحه یک

دوره آموزشی حل تعارضات زناشویی

دوره آموزشی حل تعارضات زناشویی

۱۲ آذر ۱۴۰۲227

تعارض در روابط زناشویی به عنوان یک پدیده طبیعی و ناپذیر شناخته می‌شود. هر فرد با همسر خود قطعاً با تعارض روبرو خواهد شد. این تعارض، ناشی از تفاوت در تجارب، ارزش‌ها و الویت‌بندی‌ها، و همچنین تفاوت در طرحواره‌ هاست. علاوه بر این، کنار هم بودن زوجین باعث بروز عادت‌ها و اختلافات بیشتر می‌شود.

دوره مشاوره فردی و گروهی

دوره مشاوره فردی و گروهی

۱۲ آذر ۱۴۰۲192

در مشاوره های فردی یا گروهی که زیر نظر خانم زهرا ناجیان برگزار میشود، مهارت های مورد نیاز زندگی با حضور مشاورین متخصص در هر زمینه آموزش داده می‌شود به گونه ای که هر شخص بر اساس اهداف و ارزشهای فردی خود متناسب با شرایط و چالش خویش به شکلی کار بردی از این مهارت ها استفاده کند.

دوره آموزشی افزایش شجاعت با پذیرش ترس ها

دوره آموزشی افزایش شجاعت با پذیرش ترس ها

۵ آذر ۱۴۰۲168

در جامعه امروز، افزایش شجاعت یکی از مهارت‌های حیاتی به شمار می‌آید که افراد را قادر می‌سازد با چالش‌ها و ترس‌های زندگی بهتر کنار بیایند. دوره آموزشی "افزایش شجاعت با پذیرش ترس‌ها" تحت نظارت خانم زهرا ناجیان به عنوان مدرس این دوره، با هدف ارتقاء توانایی افراد در مواجهه با ترس‌ها و ایجاد تغییر در نگرش آن‌ها برگزار می‌شود.

دوره آموزشی نحوه‌ی برخورد صحیح با خیانت

دوره آموزشی نحوه‌ی برخورد صحیح با خیانت

۵ آذر ۱۴۰۲170

در دنیای امروزی پر از روابط و ارتباطات، مواجهه با واقعیت خیانت امری اجتناب‌ناپذیر است. دوره آموزشی "نحوه‌ی برخورد صحیح با خیانت" به شما کمک می‌کند تا با این مسئله چالش‌برانگیز بهترین برخورد را داشته باشید.

دوره آموزشی افزایش خلاقیت و تمرکز

دوره آموزشی افزایش خلاقیت و تمرکز

۴ آذر ۱۴۰۲159

دوره آموزشی افزایش تمرکز و توجه یک برنامه آموزشی است که به ارائه تکنیک‌ها و مهارت‌هایی برای بهبود قابلیت تمرکز و توجه افراد می‌پردازد. این دوره با هدف افزایش کارآیی، بهبود عملکرد شناختی و تسلط بر مهارت‌های مرتبط با تمرکز و توجه ارائه می‌شود.

دوره آموزشی روش صحیح تصمیم گیری

دوره آموزشی روش صحیح تصمیم گیری

۴ آذر ۱۴۰۲167

در دنیای امروز، موفقیت و پیشرفت در هر حوزه‌ای به توانایی تصمیم‌گیری صحیح و موثر بستگی دارد. برخوردهای درست با چالش‌ها، توانایی انتخاب بهترین گزینه‌ها و مدیریت صحیح زمان در تصمیم‌گیری نقش مهمی در شکل‌گیری زندگی ما ایفا می‌کند. به همین جهت، دوره آموزشی تکنیک‌های تصمیم‌گیری با مدرسی مجرب چون خانم زهرا ناجیان، به عنوان یک فرصت بی‌نظیر، در پایگاه آموزشی خانه سبز برگزار می‌شود.

دوره آموزشی مدیریت خشم

دوره آموزشی مدیریت خشم

۴ آذر ۱۴۰۲158

در دوره کنترل خشم، با یادگیری راهکارها و تکنیک‌هایی که در مواجهه با احساسات خشم موثر هستند، به کنترل خود در مواقع چالش‌برانگیز پرداخته می‌شود. شما علاوه بر اینکه می‌آموزید چگونه خشم خود را کنترل کنید، با عواملی که موجب عدم موفقیت در مدیریت خشم می‌شوند، آشنا می‌شوید

دوره آموزشی مهارت زندگی

دوره آموزشی مهارت زندگی

۲۴ آبان ۱۴۰۲284

سازمان جهانی بهداشت (WHO) مهارت های زندگی را به‌عنوان توانایی‌ها و رفتارهای سازنده‌ای توصیف می‌کند که افراد را قادر می‌سازد با الزامات و چالش‌های زندگی روزمره به‌طور مؤثری مقابله کنند. 

وابستگی عاطفی در رابطه

وابستگی عاطفی در رابطه

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲196

وابستگی عاطفی یک پیوند عاطفی دائمی و بیش از حد با شخص دیگر است که باعث پایین آمدن عزت نفس در زندگی می‌شود.

آشنایی با هوش هیجانی

آشنایی با هوش هیجانی

۶ اردیبهشت ۱۴۰۲178

به‌صورت خلاصه هوش هیجانی یعنی توانایی تشخیص و مدیریت احساسات خود و واکنش نشان دادن به احساسات دیگران.

نکات موثر بر تصمیم گیری

نکات موثر بر تصمیم گیری

۳۰ فروردین ۱۴۰۲174

تصمیم گیری یک مهارت است و مانیازمندیم تا بر آن مسلط شویم چراکه در هر لحظه تصمیماتی را می‌گیریم.

راه حل ساده برای روابطی پایدار

راه حل ساده برای روابطی پایدار

۲۸ فروردین ۱۴۰۲176

در یک رابطه خوب، دو طرف ترسی از پذیرفتن اشتباهات‎شان ندارند. به‎ جای حالت تدافعی گرفتن، با فکری باز، اشتباهاتی که کرده‎اند را می‎پذیرند.

قدرت انتخاب

قدرت انتخاب

۲۷ فروردین ۱۴۰۲184

با فهم بیشتر درباره ی لغت انتخاب و قدرت داشتن، به درک بهتری از رویدادهای اطرافمان می‌رسیم، و رشد می‌کنیم.

menusearch
zahranajiyan.com